Szeretet2011.reismee.nl

Dag 1

Jo reggelt en goeie morgen!

Goed begin...gelijk de eerste avond vergeten het weblog bij te houden:D Goed teken! Want dat zegt wat over de gezelligheid van de groep. Hier volgt een kort verslag van de eerste dag:

's ochtens vroeg om half 6 zijn we vertrokken uit Zeewolde. Leuk dat er zo veel mensen waren om ons uit te zwaaien! En mooi om samen te beginnen met God. De reis verliep voorspoedig, we hebben weinig stops gemaakt en het was al snel heel gezellig! Hier een paar quotes om een indruk te krijgen:

Albert Jan achter het stuur: 'Hee, volgens mij staan mijn lichten niet aan! Hee, m'n lichten kunnen niet aan!?' 3 min. later: 'Oh, wacht ff, eerst m'n zonnebril maar es af...'

Arjan over de computerboxjes: 'We pompen d'r ff wat muziek op'

Vrouwen: 'typisch mannen..'

Mannen: 'typisch vrouwen..'

We hebben gisteren ook de verjaardag gevierd van Walther! Iedereen had kleine cadeautjes gekocht en Walther vertelde in zijn fantastische speech dat hij een mooie dag heeft gehad en dat hij zich in de watten gelegd voelde! (wat een zin)

We zitten hier nu lekker aan het ontbijt (oh, m'n koffie wordt koud! raad wie dit schrijft;) ) en straks maken we de laatste kilometers Slowakije in!

Ik ga nog even genieten van m'n koude koffie en jullie krijgen de groetenvan ons allemaal!

Tot vanavond bij de nieuwe aflevering vannn....Szeretet2011!!!!!

o(pa) en o(ma) wubs

lieve allemaal.
wensen jullie nog een goede reis toe onder Gods zegen.

Gerda Blokhuis

Hallo allemaal in het bijzonder mijn lieve schoondochter Ria, Goed te lezen dat de reis goed gaat.
Een hele goede week gewenst en Gods zegen op jullie werk daar! Ik ga jullie zeker volgen! Liefs een meelevende volger!

Hans en Anneke

Was jij dat Geert, met die koude koffie? Zou best eens kunnen! ;-)
Fijn om goede berichten te horen over de sfeer in de groep. Jullie zullen elkaar hard nodig hebben bij het verwerken van alle indrukken komende week.
Gods zegen over alles, en een fijne week gewenst!

Theo

Rola: jajajaja, die mail naar je groep gaat écht wel goed komen!
Geert: ik heb ons volgende lied al uitgezocht!
Arjan: hoe kun je je vrouw nu in haar eentje al die rommel laten verkopen!?
Walther: langzuljelevenlangzuljelevenlangzuljelevenindegloriaindegloriaindego-ri-aaaaa....hieperdepiep....HOERAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Iedereen: een goede tijd toegewenst! Geef, deel, werk, vertel, geniet..etc. Gods zegen!!

Hilde en Theo

alwin

Hoi allemaal en natuurlijk speciaal Robin en Aline,
Mijn eerste reactie stond al op het blog van 2010, maar nu heb ik die van 2011 gevonden gelukkig. Hoop dat jullie veilig aangekomen zijn en goed werk kunnen doen. Ook veel plezier en ga met God. XXX Alwin

Anne & Marianne

Hey allemaal! Goed om te horen dat de reis zo gezellig is :) (stiekem een béétje jaloers dat wij daar niet zitten!) we denken aan jullie en zijn benieuwd naar de verhalen die nog gaan komen deze week! We wensen jullie Gods zegen voor alles wat jullie gaan doen!

Liefs An & Mar

bas V

he luitjes heel veel suc6 daar op de scholen
laat Gods liefde stralen
Mooi dat jullie zoveel schik hebben
geniet ervan, ik ben wel een beetje jaloers
maar ja de kinderen in zeewolde verdienen ook een beetje aandacht
groet en Gods zegen

Adriaan

leuk om te lezen dat jullie zoveel lol met elkaar hebben! Mocht dat minder worden, dan kent Camille nog wel een dansje over een paar bananen... Ik ben benieuwd naar de foto's en verhalen. (Als Aline haar fotocamera meeheeft, komt dat met die foto's wel goed :)) En ik wens jullie veel wijsheid met het onderscheiden van dingen die je wel, en dingen die je beter niet kunt eten!

Have fun!

God's zegen,
Adriaan

Vegt+Simon otje

Hallo luitjes en mama Rola
erg leuk om te lezen dat jullie het ontzettend gaaf hebben, en na 1 dag al zoveel plezier hebben, blij dat de reis goed is gegaan, ja Rola we passen goed op kleine otje (dit was Johan)
nu gaat Simon typen: Heey mam
hier gaat alles goed daar ook?
het is hier hartstikke gezelig
alleen ben verbrand bij me kuit (en rowan ook)
maar im ag doei
knuffel en kusjes van Simon

Simon otje

oh bijna marieke vergeten sorry
nou het zelfde als hierboven
xx simon

Annemieke

Hoi allemaal!

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
Succes de komende dagen. Dat jullie Gods Liefde daar maar veel mogen uitstralen en doorgeven.....

Liefs van Annemieke en kids

PS: Jullie zorgen wel een beetje voor Arjan he?